Servicemarked18

Her er noe av det du kan oppleve i programmet på årets konferanse:

  • Servicemarkedserfaringer etter sju år med elbil: Servicemarkedssjef Håkon Åmotsbakken, Nissan Nordic Europe Norge
  • "Om å rigge seg for fremtiden": Konsernsjef Grant Larsen, Cagnia/Volmax AS
  • Digitaliseringsprosjektet "Den digitale mekaniker": Servicemarkedsdirektør Stian Helle, Bertel O. Steen Detalj AS
  • Utviklingen innen karosserimarkedet og betydningen dette vil ha på reservedelsomsetningen: NBF
  • Norsk kundebarometer 2018 i et servicemarkedsperspektiv: partner Pål Silseth, Barcode Intelligence Group
  • "Den digitale kundereisen i et servicemarkedsperspektiv": Hans-Petter Nygård-Hansen, KommFram
  • Arbeid og erfaringer med retur av høyenergibatterier i Europas ledende fagmiljø: Administrerende direktør Fredrik Andresen, Batteriretur AS
  • Hemmeligheten med å knytte kunden til seg: Forretningsutvikler/medeier Arne-Henning Scheele, Jensen & Scheele AS. I siste kåring hos Volvo Car Norway vant Jensen & Scheele AS blant annet "Innovasjonsprisen".
  • Funn knyttet til "Arbeidsmiljø i bilbransjen": Avdelingsdirektør Berit Bakke, STAMI
  • "Det illegale AC-markedet": Ole Fredrik Havaska, Elektropartner AS, om den foruroligende utviklingen i markedet for AC-service og bruk av kjølemedium.

Velkommen!

Bestill stand her >

Meld på ekstra deltakere til stand her >

DEL
Postadresse: Fakturaadresse:
Postboks 5486 Norges Bilbransjeforbund
Majorstuen, 0305 Oslo NHO SP SCANNING
Tlf: +47 22 54 21 00 PB 5250 Majorstuen
firmapost@nbf.no 0303 Oslo
Besøksadresse:  
Middelthunsgate 27, Oslo                                 Informasjonskapsler