Rogaland bilbransjeforening: håndtering av kundeklager ved bilsalg

  • Dato/tid: 12. sep kl. 10:00
    Sted:Lokalene til Rogaland bilbransjes opplæringskontor AS
    Pris:1250,-
    Målgruppe:Medlemmer i Rogaland bilbransjeforening
    Arrangør:Rogaland bilbransjeforening
  • Kontaktperson:Egil Steinsland
    Tlf:(+47) 994 85 268
    Påmelding

I september kommer en NBF-advokat til Stavanger for å holde et firetimers kurs om håndtering av kundeklager ved bilsalg.

Kurset tar for seg klager fra forbrukerkunder og er praktisk rettet. Forbrukerkjøp er strengt lovregulert, og alle som selger biler til denne kundegruppen må ha et visst minimum av kjennskap til det regelverket som styrer slik virksomhet.

Kurset blant annet vil ta for seg følgende problemstillinger:

  • Forholdet mellom reklamasjon, garanti og goodwill
  • Krav til kundens reklamasjon, særlig om reklamasjonsfrister
  • Mangelsvurderingen
  • Utbedring
  • Heving

 

DEL
Postadresse: Fakturaadresse:
Postboks 5486 Norges Bilbransjeforbund
Majorstuen, 0305 Oslo NHO SP SCANNING
Tlf: +47 22 54 21 00 PB 5250 Majorstuen
firmapost@nbf.no 0303 Oslo
Besøksadresse:  
Middelthunsgate 27, Oslo