Norges Bilbransjeforbund

Innhold

Håndtering av kundeklager

  • 2. apr 2020Kl. 10:00–14:00
  • Næringslivets Hus, Majorstuen, Oslo
  • 2500,- Kurset er kun for NBF-medlemmer.

OPPDATERING per 13.03.20: På grunn av korona-epidemien og den unntakstilstand som for tiden hersker, blir kurset om håndtering av kundeklager, som skulle vært avholdt 2. april, utsatt. Vi vil på et senere tidspunkt komme tilbake med informasjon om når kurset vil bli gjennomført.

OPPDATERING per 13.03.20:

På grunn av korona-epidemien og den unntakstilstand som for tiden hersker, blir kurset om håndtering av kundeklager, som skulle vært avholdt 2. april, utsatt. Vi vil på et senere tidspunkt komme tilbake med informasjon om når kurset vil bli gjennomført.

 

 

Tema for kurset vil være:  

  • Forholdet mellom reklamasjon, garanti og goodwill 
  • Krav til kundens reklamasjon, særlig om reklamasjonsfrister 
  • Mangelsvurdering 
  • Utbedring 
  • Heving 

Kurset er praktisk rettet, og det vil bli gjennomgått flere eksempler på "vanlige problemstillinger" dere møter i hverdagen. 

NBF, i samarbeid med NHO, følger utviklingen vedrørende koronaviruset tett. Rådene fra Helsemyndighetene vil til enhver tid følges. Det gjelder også kurs og arrangementer.