Med lederutviklingsprogrammet fra NBF blir du rustet til å møte morgendagens utfordringer. Programmet passer ledere på alle nivåer innenfor servicemarkedet. Nå har vi passert 100 uteksaminerte, med gode tilbakemeldinger fra tidligere deltakere.
Hvem passer det for:
Ledere og kundemottakere på servicemarkedet både for lette og tunge kjøretøy.
Vi har god erfaring med å tilby programmet til alt fra ledere med lang fartstid til helt ferske ledere. Denne miksen av deltakere er med på å gjøre dette programmet så unikt - alle kan bidra med perspektiver fra sin hverdag.
Hvordan gjennomføres programmet:
Vi kjører tre 1,5 dags samlinger (kl 10-18 første dag og 0830-1300 dag to) med noen enkle praktiske oppgaver mellom samlingene.
Programinnhold:
- Modul I Økonomi og organisasjon. Instruktører: Fagsjefer og advokater i NBF
- Modul II Kommunikasjon, kundeservice og serviceledelse. Instruktører: Excellerate
- Modul III Salg på servicemarkedet inkl. avsluttende eksamen. Instruktører: Excellerate
Datoer:
- Modul I 20.-21. august
- Modul II 15.-16. oktober
- Modul III 12.-13. november
Ved påmelding er du automatisk påmeldt alle tre moduler.
Alle samlinger foregår i Næringslivets Hus på Majorstuen i Oslo
Deltakeravgift (inkluderer kursmateriell, lisenser og bevertning):
- NBF-medlemmer kr 16.900.-
- Ikke medlemmer kr 18.900.-
Det er som vanlig begrenset antall plasser, da vi ikke ønsker alt for store grupper for å få en god dialog under samlingene.
Ytterligere informasjon finner du her>
Se også tilbakemelding fra tidligere deltakere under.