Digitalt frokostmøte for medlemsbedrifter: "Resultater fra NBF servicemarkedsundersøkelse"

  • 22. jun 2022Kl. 09.00–10.00

Hver onsdag inviterer vi medlemsbedriftene våre til et digitalt frokostmøte med aktuell tematikk. Vi spanderer innholdet, bare fyll opp kaffekoppen og logg deg på!

NBF har i samarbeid med Kantar spurt 1000 bileiere med biler inntil 12 år om deres kjennskap til og bruk av serviceverksteder.

Undersøkelsen gir oss også et innblikk i hva kundene vektlegger ved valg av serviceverksted. Undersøkelsen ble ferdigstilt i mai og resultatene ble også presentert på Bilbransjens dager 11. mai.


Vi bruker Teams som digital møteplattform og alle som er påmeldt mottar Teams-linken noen dager før møtet, og ved hjelp av denne får man tilgang til møtet. Deltakelse i de digitale frokostmøtene er med andre ord like enkelt som å delta i ordinære Teams-møter.

Regelmessig vil NBF gjennom sine nyhetsbrev annonsere de kommende frokostmøtene noen uker frem i tid. For å sikre at vi hele tiden tilbyr aktuelle temaer annonseres ikke møter for langt frem i tid, men altså regelmessig innenfor en begrenset periode.

Digitale frokostmøter vil bli gjennomført hver onsdag fra kl. 09:00, og med varighet på 30 – 45 minutter. Normalt vil det i hvert møte bli presentert 1 – 2 temaer og deltakerne får anledning til å stille spørsmål i form av chat.