På vegne av bilbransjen i Norge ønsker NBF å gjøre noen grep for å tydeliggjøre hva bransjen har å tilby kundene i form av trygghet, enkelhet, bred fagkunnskap og kundeservice når man skal kjøpe eller selge bil, eller reparere den bilen man har.
Derfor har vi nå besluttet å starte en markedskampanje på Finn.no, der vi promoterer tryggheten og fordelene for kundene ved å henvende seg til NBFs medlemmer når det gjelder både kjøp, salg og reparasjon av bil.
Finn.no har i en lengre periode hatt store markedskampanjer der de reklamerer for det de kaller "smidig bilhandel" mellom private på Finn.no, i tillegg til å reklamere for Nettbil.no som den enkleste løsningen hvis man som privatkunde ønsker å selge bilen sin. Det vil si at de leder kundene inn i sine forretningskonsepter, og bort fra bilbransjen. Det er uheldig og vi ønsker å bidra til å motvirke dette.
Meld deg på NBFs digitale frokostmøte onsdag 23. februar kl. 09.00 og få informasjon om NBFs markedskampanje på Finn.no.
- Tore Rylander
- Fagsjef bilsalg
- tore.rylander@nbf.no
- 91 86 88 30
Vi bruker Teams som digital møteplattform og alle som er påmeldt mottar Teams-linken noen dager før møtet, og ved hjelp av denne får man tilgang til møtet. Deltakelse i de digitale frokostmøtene er med andre ord like enkelt som å delta i ordinære Teams-møter.
Regelmessig vil NBF gjennom sine nyhetsbrev annonsere de kommende frokostmøtene noen uker frem i tid. For å sikre at vi hele tiden tilbyr aktuelle temaer annonseres ikke møter for langt frem i tid, men altså regelmessig innenfor en begrenset periode.
Digitale frokostmøter vil bli gjennomført hver onsdag fra kl. 09:00, og med varighet på 30 – 45 minutter. Normalt vil det i hvert møte bli presentert 1 – 2 temaer og deltakerne får anledning til å stille spørsmål i form av chat.