Digitalt frokostmøte for medlemsbedrifter: NBF promoterer medlemsbedriftene med markedskampanje på Finn.no

  • 23. feb 2022Kl. 09.00–10.00

Hver onsdag inviterer vi medlemsbedriftene våre til et digitalt frokostmøte med aktuell tematikk. Vi spanderer innholdet, bare fyll opp kaffekoppen og logg deg på!

På vegne av bilbransjen i Norge ønsker NBF å gjøre noen grep for å tydeliggjøre hva bransjen har å tilby kundene i form av trygghet, enkelhet, bred fagkunnskap og kundeservice når man skal kjøpe eller selge bil, eller reparere den bilen man har.

Derfor har vi nå besluttet å starte en markedskampanje på Finn.no, der vi promoterer tryggheten og fordelene for kundene ved å henvende seg til NBFs medlemmer når det gjelder både kjøp, salg og reparasjon av bil.  

Finn.no har i en lengre periode hatt store markedskampanjer der de reklamerer for det de kaller "smidig bilhandel" mellom private på Finn.no, i tillegg til å reklamere for Nettbil.no som den enkleste løsningen hvis man som privatkunde ønsker å selge bilen sin. Det vil si at de leder kundene inn i sine forretningskonsepter, og bort fra bilbransjen. Det er uheldig og vi ønsker å bidra til å motvirke dette.

Meld deg på NBFs digitale frokostmøte onsdag 23. februar kl. 09.00 og få informasjon om NBFs markedskampanje på Finn.no.

 

Vi bruker Teams som digital møteplattform og alle som er påmeldt mottar Teams-linken noen dager før møtet, og ved hjelp av denne får man tilgang til møtet. Deltakelse i de digitale frokostmøtene er med andre ord like enkelt som å delta i ordinære Teams-møter.

Regelmessig vil NBF gjennom sine nyhetsbrev annonsere de kommende frokostmøtene noen uker frem i tid. For å sikre at vi hele tiden tilbyr aktuelle temaer annonseres ikke møter for langt frem i tid, men altså regelmessig innenfor en begrenset periode.

Digitale frokostmøter vil bli gjennomført hver onsdag fra kl. 09:00, og med varighet på 30 – 45 minutter. Normalt vil det i hvert møte bli presentert 1 – 2 temaer og deltakerne får anledning til å stille spørsmål i form av chat.