Digitalt frokostmøte for medlemsbedrifter: Europeisk undersøkelse om kjøpsadferd ved bilkjøp

Digitalt
kaffekopp og tastatur

Foto: Lukas Blazek/Unsplash

Hver onsdag inviterer vi medlemsbedriftene våre til et digitalt frokostmøte med aktuell tematikk. Vi spanderer innholdet, bare fyll opp kaffekoppen og logg deg på!

NBF er medlem av ICDP som følger utviklingen i internasjonal bilbransje.

Vi har nylig fått tilgang til en relativt omfattende undersøkelse som sier noe om bilkundenes kjøpsadferd og handlemønster.

Denne tar for seg hvordan bilkjøperne søker informasjon; er det forskjell på yngre og eldre kunder, hvor mange bilmerker vurderes og er det en fordel å ha flere merker under samme tak? Undersøkelsen er riktignok gjort i Tyskland og England, men vi anser at mye er direkte overførbart til Norge.

Dette og flere andre funn får du innsyn i på frokostmøtet 12. november, hvor fagsjef bilsalg Tore Rylander og Knut M. Breivik gjør sine betraktninger rundt resultatene.

------------------------------------------------------------

Vi bruker Teams som digital møteplattform og alle som er påmeldt mottar Teams-linken i forkant av møtet. Ved hjelp av lenken får man tilgang til møtet. Deltakelse i de digitale frokostmøtene er med andre ord like enkelt som å delta i ordinære Teams-møter. Husk å sjekke mappe for søppelpost om du ikke finner dette i innboksen!

Regelmessig vil NBF gjennom sine nyhetsbrev annonsere de kommende frokostmøtene en uke frem i tid. 

Digitale frokostmøter vil bli gjennomført hver onsdag fra kl. 09:00, og med varighet på 30 – 45 minutter. Deltakerne får anledning til å stille spørsmål i form av chat eller ved å be om ordet.

Kontaktpersoner

Knut Martin Breivik Avdelingsleder knut.martin.breivik@nbf.no 91 54 61 20
Tore Rylander Fagsjef bilsalg tore.rylander@nbf.no 91 86 88 30