Digitalt frokostmøte for medlemsbedrifter: Nyttige NBF-verktøy i salgsarbeidet

Foto: Lukas Blazek/Unsplash
Hver onsdag inviterer vi medlemsbedriftene våre til et digitalt frokostmøte med aktuell tematikk. Vi spanderer innholdet, bare fyll opp kaffekoppen og logg deg på!
Kombinasjonen av styrkede forbrukerrettigheter og ny teknologi i bilene stiller strengere krav til kundeinformasjon i salgs- og leveringsprosessen for både nye og brukte biler. Kundedialogen i salgs- og leveringsprosessen er viktigere enn noen gang.
I NBF har vi flere gode verktøy som hjelper bilforhandlerne å møte kundenes krav og rettigheter, og med riktig bruk og god informasjon øker kundetilfredsheten og antall tvistesaker minimeres.
Ta med deg kaffekoppen og logg deg på vårt digitale frokostmøte onsdag 18. juni kl. 09.00 og få med deg nyttig informasjon om nyttige verktøy i salgsarbeidet.
------------------------------------------------------------
Vi bruker Teams som digital møteplattform og alle som er påmeldt mottar Teams-linken i forkant av møtet. Ved hjelp av lenken får man tilgang til møtet. Deltakelse i de digitale frokostmøtene er med andre ord like enkelt som å delta i ordinære Teams-møter. Husk å sjekke mappe for søppelpost om du ikke finner dette i innboksen!
Regelmessig vil NBF gjennom sine nyhetsbrev annonsere de kommende frokostmøtene en uke frem i tid.
Digitale frokostmøter vil bli gjennomført hver onsdag fra kl. 09:00, og med varighet på 30 – 45 minutter. Deltakerne får anledning til å stille spørsmål i form av chat eller ved å be om ordet.
Kontaktpersoner
