Digitalt frokostmøte for medlemsbedrifter: salgsmarkedsføring i bilbransjen
Foto: Lukas Blazek/Unsplash
Hver onsdag inviterer vi medlemsbedriftene våre til et digitalt frokostmøte med aktuell tematikk. Vi spanderer innholdet, bare fyll opp kaffekoppen og logg deg på!
Regelverket om salgsmarkedsføring gjelder når man skal markedsføre prisen på en vare som nedsatt, og reiser en rekke praktiske problemstillinger for aktører i bilbransjen som ønsker å benytte seg av salgskampanjer og lignende tilbud om prisnedsettelser.
I dette frokostmøtet gjennomgår Advokatfirmaet CLP ved advokat Ine Møllegaard de mest sentrale reglene om salgsmarkedsføring, og gir praktiske eksempler på grep som kan tas for å sikre overholdelse av regelverket.
I møtet vil CLP gjennomgå følgende:
• Innføring i regelverket om salgsmarkedsføring
• Gjennomgang av praktiske problemstillinger
• Tips til grep som kan tas for å sikre at markedsføring av prisfordeler gjøres innenfor rammene i regelverket
Hvorfor delta?
Dette frokostmøtet passer godt for alle aktører i bilbransjen som benytter seg av kampanjer, medlemsfordeler eller lignende, og som ønsker mer kunnskap om reglene for salgsmarkedsføring.
------------------------------------------------------------
Vi bruker Teams som digital møteplattform og alle som er påmeldt mottar Teams-linken i forkant av møtet. Ved hjelp av lenken får man tilgang til møtet. Deltakelse i de digitale frokostmøtene er med andre ord like enkelt som å delta i ordinære Teams-møter. Husk å sjekke mappe for søppelpost om du ikke finner dette i innboksen!
Regelmessig vil NBF gjennom sine nyhetsbrev annonsere de kommende frokostmøtene en uke frem i tid.
Digitale frokostmøter vil bli gjennomført hver onsdag fra kl. 09:00, og med varighet på 30 – 45 minutter. Deltakerne får anledning til å stille spørsmål i form av chat eller ved å be om ordet.
Kontaktpersoner